2017. július 31., hétfő

27. Művészetek Völgye - Szerda (2017.07.26.)

W.H. - Shakespeare's Sonnets & Songs (Sena, Németh Juci, Harcsa Veronika), Volkova Sisters



      Vasárnap késő este érkeztem vissza a Művészetek Völgyéből. Öt csodálatos, és felejthetetlen napot töltöttem el Kapolcson, Taliándörögdön és Vigántpetenden. Rengeteg élménnyel gazdagodtam, mind a programok, mind az ezeken résztvevő emberek által. Arra gondoltam, hogy most hosszabb-rövidebb videó összeállításokkal, és néhány képpel készítek Nektek beszámolókat. 

      A szerdai nap fele utazással telt, a másik fele meg várakozással és vágyakozással, hogy elálljon végre az eső. Az egyik általam legjobban várt koncertet (W.H. - Shakespeare’s Sonnets & Songs) féltettem, melyben néhány szám erejéig együtt lépett színpadra Sena, Németh Juci és Harcsa Veronika. Szerencsére az idő végül jobbra fordult, a koncertet megtartották a Harcsa Veronika Udvarban, melynek idén is a Kata Borház adott otthont Kapolcson. Különleges koncert volt, hallgassatok Ti is bele. Shakespeare után éles zenei váltást tett az udvar, még a szonetteket dúdolgattam, amikor a Volkova Sisters elkezdte a koncertjét. A nyitó számot leszámítva (World without delight) kemény zene, amint láthatjátok szinte sötétben. Nem vártuk meg a koncert végét, mert hiába ittuk a meleg teákat, rettenetesen fáztunk. Kapolcs főutcáját éjfél körül, a fesztivál ideje alatt, én még ilyen kihaltnak nem is láttam. A videó végén még egy régi Bonanza idézet is elhangzik. Kövessetek a blog facebook oldalán is!

https://www.facebook.com/papirvitorlakblog/